menu
contact
user
cart
PODRŠKA: 063 550 770

Česta pitanja

Na ovoj stranici možete pronaći odgovore na najčešće postavljana pitanja od strane korisnika online apoteke Srbotrade. 

Kako obaviti kupovinu u online apoteci Srbotrade?

Ukoliko prvi put koristite vebsajt online apoteke Srbotrade, naša preporuka je da pogledate video uputstvo u kome je detaljno opisan postupak poručivanja artikala.

Video uputstvo možete pogledati na ovom linku.

Zaključio/la sam porudžbinu, ali nisam dobio/la potvrdu mejlom. Zbog čega?

Potvrdni mejl da ste uspešno zaključili porudžbinu na našem sajtu šalje se automatski i stiže svega nekoliko sekundi nakon zaključenja porudžbine u našoj online apoteci. Ukoliko niste dobili potvrdni mejl, to može biti posledica nekoliko razloga koji su opisani dalje u tekstu.

 

Ukoliko ne dobijate notifikacione mejlove sa sajta www.apotekasrbotrade.rs, molimo Vas proverite u svojoj elektronskoj pošti da li se oni ne nalaze u Spam ili Junk sandučetu (nepoželjna pošta). Ukoliko mejlove pronađete u Spam ili Junk sandučiću pokušajte da pronađete opciju “Mark as good” ili “Add sender to white-list”. Na taj način ćete sprečiti da se u budućnosti mejlovi sa našeg sajta nađu u Spam ili Junk sandučetu.

 

  • Ukoliko koristite mejl klijente (Outlook, Thunderbird, Apple Mail i sl.) pokušajte sledeće


Proverite da li se mejlovi poslati sa adrese potvrda@apotekasrbotrade.rs ne nalaze u Vašem Spam ili Junk sandučetu. Ukoliko to jeste slučaj dodajte adresu potvrda@apotekasrbotrade.rs u Vaše mejl kontakte ili tzv. listu sigurnih pošiljalaca (eng. Safe senders list).

 

  • Ukoliko koristite web klijente Gmail, Yahoo, Hotmail, Outlook.com i sl. molimo Vas da sledite sledeće korake


Yahoo! Mail
1. Ulogujte se u svoj Yahoo! Mail nalog
2. Uđite u Spam sanduče i kliknite na mejl koji ste dobili sa adrese potvrda@apotekasrbotrade.rs
3. Zatim kliknite na “Not Spam” (nalazi se izand liste svih mejlova)

Gmail
1. Ulogujte se u svoj Gmail nalog
2. Kliknite na “Contacts” (Kontakti)
3. Kliknite na dugme “New Contact” (Novi kontakt) koje se nalazi u gornjem levom uglu Contact Manager-a
4. Ukucajte potvrda@apotekasrbotrade.rs u polje za unos email adrese
5. Kliknite “Add” (Dodaj) dugme kako biste sačuvali promene

Osim navedenog možete u samoj kontakt listi označiti mejl koji Vam jestigao sa adrese potvrda@apotekasrbotrade.rs kao “Not spam” i u budućnosti se on neće prikazivati u Spam sandučetu već u regularnom “Inbox”-u

Windows Live Hotmail
1. Ulogujte se na svoj Windows Live Hotmail nalog
2. Idite na Options > More options > Junk e-mail > Safe and blocked senders > Safe senders
3. Dodajte @apotekasrbotrade.rs u polje pod nazivom: Sender or domain to mark as safe na svojoj Safe senders stranici, a zatim kliknite na Add to list >> dugme

 

  • Uneta netačna mejl adresa


Jedan od razloga zbog koga ne dobijate mejl notifikacije može biti i neispravna mejl adresa koju ste uneli prilikom registracije ili kreiranja porudžbine.
Ukoliko ste se registrovali sa neispravnom mejl adresom moraćete da ponovite proces registracije i tom prilikom unesete isrpavnu mejl adresu.

Ukoliko i pored svih preduzetih mera i dalje ne dobijate mejl notifikacije sa našeg sajta, molimo Vas da nas kontaktirate putem mejla na web.srbotrade@gmail.com

Zbog čega ne mogu da platim karticom, iako sam je ranije koristio/la za Internet plaćanje?

Ukoliko ste kao opciju plaćanja Vaše porudžbine na sajtu www.apotekasrbotrade.rs izabrali "Kartica" sajt će Vas preusmeriti na stranicu Komercijalne banke na kojoj je potrebno da unesete podatke sa Vaše kartice koji su neophodni za autorizaciju. Autorizacija se obavlja u dva koraka:
1. U prvom koraku je potrebno da unesete broj vaše kartice i rok važenja (oba podatka nalaze sa na samoj kartici), zatim popunjavate polje za CVC2 ili CVV2 kod (kod se sastoji od 3 cifre koje se nalaze na poleđini Vaše kartice). Povrdom prelazite na drugi korak.
2. U drugom koraku potrebno je da unesete svoju lozinku (tzv. Secure code).

Postoje nekoliko razlog zbog kojih sistem neće prihvatiti Vašu karticu

 

Niste uneli lozinku (tzv. Secure code) u poslednjem koraku jer je nemate

 

Iako ste ranije koristili svoju karticu za Internet plaćanje, moguće je da Vaša banka koja je izdavalac navedene kartice ne koristi MasterCard® SecureCode™ i Verified by VISA protokole, što najčešće znači da uopšte niste imali potrebu koristite Secure Code lozinku. Da biste izvšili plaćanje kartice na sajtu www.apotekasrbotrade.rs neophodno je da imate lozinku, u suprotnom, velika je verovatnoća da sistem neće prihvatiti transakciju.

Do svoje lozinke, odnosno Secure code-a, doći ćete ukoliko uputite zahtev svojoj banci. Različite banke imaju različite procedure za izdavanje ovih kodova. Kod nekih banaka ova lozinka se preuzima lično u banci, dok se kod drugih aktivacija može izvršiti na samom sajtu banke (ukoliko je izdavalac Vaše kartice Komercijalna banka, uputstvo za otvaranje naloga i kreiranje lozinke možete na ovom linku).

 

Osnovne prednosti korišćenja MasterCard® SecureCode™ i Verified by VISA za internet plaćanja su što korisnik kartice ima kontrolu nad neovlašćenim korišćenjem kartice, prenos osetljivih podataka se obavlja između Banke i korisnika kartice (a ne trgovca) i sva internet plaćanja se obavljaju uz unos lozinke (secure code) koju zna samo korisnik kartice.

 

Nemate dovoljno sredstava na kartici

 

Ukoliko nemate dovoljno sredstava na kartici sistem će odbiti transakciju.

 

Zašto ne mogu da se prijavim preko svog mejla i lozinke, iako sam registrovani korisnik?

Da biste mogli da se prijavite na našem sajtu neophodno je uspešno prođete proces registracije jednostavnim izborom opcije Registruj se i popunom odgovarajućeg formulara na našem sajtu svojim podacima.

 

Ukoliko, iako ste registrovani korisnik, ne možete uspešno da se prijavite na našem sajtu, potrebno je da podnesete zahtev za promenu lozinke. To činite izborom opcije Prijavi se/Zaboravili ste lozinku. U odgovarajuće polje unesite svoju email adresu i kliknite na Podnesi zahtev. Nedugo zatim, stići će Vam email sa linkom za potvrdu Vašeg zahteva. Klik na link će Vas odvesti na posebnu stranicu našeg web sajta, a istovremeno na email će Vam biti prosleđena još jedna poruka sa generičkom lozinkom. Nakon toga pokušajte ponovo da se prijavite sa mejl adresom i lozinkom koja Vam je upravo prosleđena.

 

Nakon logovanja svoju lozinku možete promeniti u meniju Moj profil.

Da li mogu da platim porudžbinu pouzećem?

Trenutno nije moguće porudžbinu kreiranu u našoj online apoteci platiti pouzećem. Dostupne su opcije plaćanja uplatnicom i platnom karticom.

Kreirao/la sam porudžbinu u subotu, mogu li uplatu da izvršim u ponedeljak?

Ukoliko ste kreirali porudžbinu i kao opciju plaćanja izabrali uplatnicu stići će Vam notifikacioni mejl u kome će kao rok za uplatu biti naznačen period od 24h.

S obzirom na to da banke ne rade kliring vikendom svoju uplatu možete izvršiti u ponedeljak.

 

 

Izvršio/la sam uplatu u subotu, kada će mi biti isporučena pošiljka?

Bez obzira što ste uplatu izvršili u subotu, naša apoteka neće biti u mogućnosti da registruje vašu uplatu sve do ponedeljka do 10h. To znači da svoju pošiljku koju ste platili u periodu od petka posle 15h do ponedeljka do 10h možete očekivati najranije u utorak.

Zbog čega artikal koji sam video(la) ili kupio(la) u apoteci, ne mogu da pronađem u online apoteci?

Postoji više razloga zbog kojih se ovo može dogoditi.

 

Konkretni preparat nije moguće kupiti u online apoteci

 

Preparati koji se nalaze u asortimanu naše apoteke, a koji su registrovani kao lekovi i medicinska sredstva ne mogu se kupiti u našoj online apoteci usled važećih zakonskih propisa koji regulišu oblast prometa lekova i medicinskih sredstava u Republici Srbiji.

 

Konkretni preparat još uvek nije dostupan u online apoteci

 

Kod novoulistanih preparata u asortiman apoteke potrebno je nekoliko dana da se artikal pripremi za online apoteku.

 

Pretraga online apoteke

 

Za pretragu asortimana online apoteke može se koristiti opcija za pretragu koja se nalazi vrhu stranice. Pretraga ima tzv. autocomplete funkciju, što znači da je potrebno ukucati samo par slogova iz naziva preparata koji tražite i funkcija će vratiti nekoliko opcija.

Ukoliko na ovaj način ne pronađete traženi preparat, pokušajte da na stranici Brend izaberete brend kome pripadata dati artikal i u listi artikala izaberete traženi.

 

Ukoliko ne uspete da pronađete traženi artikal, uvek nam možete poslati upit na adresu office@apotekasrbotrade.rs.